4. 10. 2015

MM = Miluju Maďarsko

První říjnový víkend jsme se vypravili s rodinou do našeho oblíbeného Maďarska. Trochu mi to sice zkazil fakt, že jsme den před odjezdem dostala antibiotika a nemohla využít všech nabídek bazénů a saun. Noc nic, aspoň kluci sto užili a já si zatím užívala výborné maďarské speciality, knihy a focení.
Tak se s Vámi o to ráda podělím...

Můj neoblíbenější- koláč se sýrem a malinovou omáčkou. Lepší jsem nejedla . Musím najít recept a zkusit ho i doma.



Polévka z jelena a hub. Vynikající 


Tradiční sýry, sušené meruňky a ořechy. 


Bohužel nikdy nestihnu ochutnat všechno a tak se o to více těším na další den. Jenom ta realita po návratu domů je krutá. Nabídka 20 různých jídel na večeři je pro morálku domácnosti dost devastující...

Bazény jsme si zatím moc neužila , možná trochu zítra. Ale skvěle se tam čte. Strašně jsme se nadchla pro spisovatele Patrika Hartla . Jeho dvě knihy jsme přečetla na jeden zátah. Tu poslední včera v noci. Pokud se chcete pobavit ale i trochu sebekriticky podívat na svůj život, určitě si ho přečtěte. Výsledek pro mě: morální stárnutí je horší než to fyzické, na skatu už se asi nenaučím ale  to tričko s " Mickeym Mousem " si ve středu vezmu .


A co jsme zatím přišla ? Malý pohled do tureckých lázní :





Tak já se chystám na procházku k Dunaji ( raději v zimní bundě) a  určitě se s Vámi ještě podělím o zbytek zážitků.

Hezkou neděli. Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat