13. 3. 2016

Březen....

... za kamna vlezem, to u nás platí dnes beze zbytku . Venku je zima a sychravo. Jenomže nemáme spací úpravu u našich kachlových kamen, takže se život o víkendu odehrává ne za kamny, ale u kamen.



Ale stejně mi to nedá a aspoň na chvilku jdu na zahradu zkouknout, co je tam za týden nového. 
Vykvetl vilín a čemeřice. 



Čemeřice skoro každoročně mění trochu svou barvu , takže je pro mě překvapením, ale možná si jenom nepamatuju úplně přesně, kam kterou barvu sázím..... Ale každopádně se mi líbí všechny .


Vilín je krásný nejenom na jaře ale i na podzim, protože má krásně barevné listy. 
Jedinou nevýhodou je, že pomalu roste. Protože vilínu není nikdy dost stejně, jako sněženek. 



Strašně se mi líbí staré  anglické zahrady s kobercem sněženek, toho se mi ale zatím nepovedlo dosáhnout. Třeba časem, tipuju asi tak za 100 let . 



Tak hezký nedělní večer všem. A pokud je u Vás taky taková zima jako u nás, dejte si něco teplého na sebe, něco teplého na pití taky pomůže a snad se toho jara konečně dočkáme.

Petra 

Žádné komentáře:

Okomentovat