22. 9. 2016

Podzimní poklady ....

.... mám moc ráda. Teplé večery, sklizeň plodů ze zahrady a barvy všude kolem. To všechno si prostě říká o malou podzimní výstavku. Použila jsem dýně vypěstované u mé maminky, šípky, kaštany a další plody nasbírané o víkendu v lese. Velkou radost mám ze zelených bazarových váz ( 63,- korun za kus !!!!!) . Krásný masivní kus skla v nádherně zelené barvě s dýněmi krásně ladí. Staré plechovky používám na dekoraci moc ráda, ty na fotografii jsme našla náhodou při úklidu. 
Dalším super úlovkem je malá vázička a v ní ocúny jesení. Jsou pro mě vždy symbolem podzimu , mám jich několik na zahradě a každý rok se pravidelně zvětšují, kvetou a dělají mi radost. 
Tak sláva podzimu, zítra jdeme fotit vánoční zboží....
Děkuji za návštěvu a užívejte podzimu. 
Petra 






Zrestaurovaná stará litinová předložka .














Dýně Hokaido , skvěle vypadá a ještě líp chutná. 



Vázička , bazarový úlovek za 15,-CZK v krásných podzimních barvách. 








Podzim je zároveň i čas vysazování cibulovin , hyacintů, tulipánů a narcisů. 


























Žádné komentáře:

Okomentovat