30. 11. 2017

Od úsvitu...

.... do soumraku pracujeme už rok na rekonstrukci naší nové kanceláře a částečně do budoucna i bydlení. Zatím jsem se neodvážila prezentovat žádné fotky, protože mi nepřišlo nic z toho co jsme udělali jako hotové a hodné prezentace.  Teď před adventním obdobím už jsme ve fázi ladění interiéru a už je pár míst v domě, která už jsou skoro hotová a jestli se jimi dá pochlubit, to posuďte sami. Každopádně mě tahle fáze baví nejvíc a možná v zimě, až bude bude ještě trochu více hotovo a snad i více času , udělám malý seriál o rekonstrukci. Klasické PŘED a PO. Tak a teď malá ukázka toho, co se dá považovat za " skoro " hotové.


Stará skříňka tzv. vařenka, je dárek od kamarádů, dostala nové police je z ní parádní botník. 



Trnky jsou můj oblíbený materiál jak do kytic, tak do kuchyně. 


Police a parapety v pracovně jsou místem na největší poklady, které plánuji sezonně obměňovat. 




Dnes i první sníh za oknem .




Dům je původní , 100 let stará kovárna z opuky, místy mají stěny až 80 cm , takže rekonstrukce byla a bude ještě dost náročná. 






Tuhle dlažbu jsme si moc přála. 



Srnky měly původně skleněnou kopuli, ale při přepravě se odlomila. I tak jsou krásné .  



Na krmítka se těším strašně už od loňska. Teď na ně konečně došlo. 








Pokud jste došli až jsem, tak děkuji za pozornost a pokud se Vám fotky líbily, budou další. 
Hezký večer. 
Petra 


Žádné komentáře:

Okomentovat